، تا این لحظه: 23 سال و 1 ماه سن داره

نی نی و نا نا

دلتنگی من برای تو

1392/7/8 17:34
نویسنده : نانا
546 بازدید
اشتراک گذاری

قلبسلام مامانی کی میشه که تو زمینی بشی بسه دیگه دل بکن از انجا من خیلی ساله

منتظرتمابروهرروز بیشتر دلم برات تنگ میشه تو پیشم نیستی ولی هنوز ته دلم میگه تو میایی

واون روز دیر نیست خودت میدونی که چقدر منتظرتم هر لحظه بهت فکر میکنم هر روز یه چیز

برات میخرمودلمو برای امدنت خوش میکنم نمیدونی عزیزم چقدر لذت بخشه بهت فکر کردن  

برات خریدن .همش به این فکر میکنم به اون روزی که بفهمم تو وجودم خونه کردی اون روز

بهترین روز منه قلب تا همیشه منتظرتم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

قوقی ( مامان پارسا )
1 آبان 92 1:08
نانا ااااا ااااا جونم به من رمزتو نمیدی. .....


62172658 این رمز چرا نمیدم سولی جون پارسارو ببوس
قوقی ( مامان پارسا )
4 آبان 92 0:36
مرسی گلم . بووووووو س
مامان دونه سیب
21 آبان 92 20:04
آخییی عزیزم ایشالله این نی نی خجالتی میاد زودی
یاس سپید
2 آذر 92 23:20
نانا جون با اجازت منم رمزتو برداشتم... خیلی دلم برات تنگ شده... امیدوارم به زودی باردار بشی و نی نی سالم دنیا بیاری
مهتاب
27 آذر 92 23:56
نانا جونم ایشالا.....................میاد فدات بشم تو بهترین مامان دنیاا میشی
مامان هستی & کسرا جون
4 دی 92 14:57
عزیزمممممم خدا جواب دل بی قرارتو بدههههه الهی آمین...