، تا این لحظه: 23 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

نی نی و نا نا

روز تولد من ................

1392/11/2 16:40
نویسنده : نانا
686 بازدید
اشتراک گذاری

امروز امدم درباره خودم بنویسم .............

من................

یک سال دیگه هم بدون تو گذشت ..امروز صبح تا چشامو باز کردم بابایی بغلم کردو بوسیدم

تولدمو بهم تبریک گفت. چند روز حالش خوب نیست همش داره سرم میزنه ناهار رفتیم خاور

خانوم ولی وسط راه حال بابا میثم بهم خوردو برگشتیم رفتیم اورژانس  امد خونه براش غذا

درست کردم یکم حالش بهتر شد غروب منو برد بیرون بابایی برام هدیه خرید دستش درد

نکنه اینو برام کادو تولد گرفت ومنو شرمنده کرد

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (5)

ابریشم
12 آذر 92 13:32
نانا جونم فدات بشم. دلم برات نقطه شده....چرا نمیای پیشمون؟؟؟؟ دست همسری درد نکنه سنگ تموم گذاشتن...مبارکت باشه مهربون. به دل خوش انشالااااااا....نانا کم پیدا نباش...بیا کلوپ من دلم خیلی هواتو میکنه سلام ابری جون بوسسسسسسسسسسسسسسسس نیکان خوبه منم دلم برات یه ذره شده یه چند روزی دارم میرم مسافرت برگشتم حتما میام کلوپ بازم میبوسمت مراقب خودت باش
منوص
26 آذر 92 19:20
سلام نانا جونم تولدت مبارک عزیزم مبارکت باشه دست شوشو جونتم درد نکنه زحمت کشید دلم برات تنگ شد بوس
فاطمه
27 آذر 92 8:40
سلام عزیزم من متوجه نشدم شما الان به سلامتی باردار هستی ؟ ایشالله که هستی برات روزهای شاد از خدا میخوام. موفق باشی
مهتاب
27 آذر 92 23:51
نانا جونم تولدت مبارک جیگرم ایشالا...همیشه سایه شوشو بالای سرت باشه گلم
مهتا
30 دی 92 16:09
سلام نانایی خوبی عزیزم تولدت مبارک باشه ایشالهه سال دیگه نی نی بغل تولدت رو سه نفر جشن میگیری عزیزم مغازتون هم مبارک باشه ایشالله بسلامتی و دل خوش دلم واست تنگ شده میبوسمت سلام مهتا جون فدات شم بوس منم دلم برات تنگ شده .....پسرای گلتو ببوس