، تا این لحظه: 23 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

نی نی و نا نا

خیلی ناراحتم از طرفی هم خوشحال

1392/11/2 16:40
نویسنده : نانا
724 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی امروز  به لطف خدا مغازه خریدیم .....خیلی خوشحالم یکم بابا نگرانه شاید نتونه

چکاشو پاس کنه ولی نگران نباش من هواشو دارمو کمکش میکنم


ناراحتیم از اینه که همه طلا هاتو فروختم ..یعنی بابا نمیذاشت ولی من میدونستم که بابا چقدر

احتیاج داره تصمیم گرفتم بفروشم ناراحتالهی من قوربونت برم که تو هم کمک کردی برای خرید

مغازه ....خلاصه کل طلاهاتوکه اون موقع خیلی گرون خردیده بودم مفت فروختم بعلاوه

طلاهای خودم که روهم 18تومنی ضرر کردیم ولی عوضش عید قیمت مغازمون 2برابر میشه


وجبران میشه خواستم بدونی که چقدر ناراحتم بابت فروش طلاهات ولی بابا قول دادی به زودی 2برابر اونارو برات بخره نیشخند

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

mani_mania
4 دی 92 20:55
نانا جون ایشالله نی نی میاد وبهترشو براش میخری مغازتون هم مبارک گلم
ساناز مامان نیکان
17 دی 92 18:26
نانا جوووونم الهی شکرررررررررررر....خیلی خیلی خوشحال شدم...مبارکتون باشه انشالا دخمل گلتم زود زود زود میاد و چشم همه ی خاله هاشو به جمال خوشملش منور میکنه...نانا دخمل تو چقد خاله داره!!!!!! الهی من فداش بشم که یه دونه سرهمی چیکو هم پیش من داره سلام ساناز جون خوبی بوسسسسس پسمل ناز ما چطوره دلم برات تنگ شده ممنون که بیادمی فدای دلت
مامان هستی & کسرا جون
1 اسفند 92 12:56
نانای عزیزم ب سلامتی ایشالااااا ک خدا هم ب دلت نگاهی بندازه و عید امسال نی نی تو دلت باسه واسه خدا که کاری نداره خدا جونم دل نانای عزیز و منتظرم را شااااد کن.... مرسی دوست خوبم فدای تو بشم من منم بهترین هارو برات ارزو دارم
نگار
2 اسفند 92 5:43
عزیزممممممممممممممممممممم نانا جونممممممممممم الهی که به حق امام رضا دخملت زودتر بیاد تا دله ما هم شاد بشه نانا جونم رمزتو نداشتم نمیدونم در چه مورده ولی هرچیه امیدوارم همیشه خوشحال باشی به زودی زوده زود هم نینی بیاد تو بغل و سال 93سالی پر از اتفاقای خوب و شیرین برات باشه اولیشم اومدنه دخملیه خاله قربونشششششش سلام عزیزم فدات شم منم بهترین هارو برات ارزو دارم بوس
مامان دونه سیب
11 اسفند 92 6:54
غصه نخور فدات شم ایشالله بهترینا رو براش می خری گلم